joi, 18 octombrie 2012

Memorie de elefant



 Nu am sa uit ca trebuie sa ma intorc. N-am sa uit cum sa te mangai, cum sa te tin de mana cand ne uitam la film, sau cum sa imi dau parul la o parte, ca sa am un umar gol, pentru tine...N-am sa uit cum iti miros hainele si nici noaptea aia in camera ta, cand inainte sa adorm mi-ai spus ‚te iubesc, iubita mea’; nu ne-am tinut in brate, ne-am tinut in suflet.
 Certitudinile mele s-au schimbat, dar la urma urmei, nimic nu e prea fals si nimic nu e complet adevarat.
 Iubire dupa iubire.....nu asta voiam sa fie viata mea. Gandul ca totul este posibil ma inspaimanta si ma bucura in acelasi timp.
 Iar pe tine, pe Celalat, as avea lucruri sa te intreb, cand stam in colturi diferite ale camerei. Cand zburam mii de kilometrii impreuna si atat. Intre noi doi nu simt decat o risipa de iubire. Si nu am sa uit la cine trebuie sa ma intorc, asa cum nu am sa uit nici cum tu m-ai facut sa plec.
Am sa mananc ciocolata, multa de tot, am sa ma indop cu lecitina, numai sa nu uit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu