duminică, 11 noiembrie 2012

Vreau undeva



Vreau undeva, pe o insula pustie, in august, langa o cascada si mult, mult prea mult verde in jur. Vreau un cer de noapte asa de instelat incat sa nu am atatea dorinte. ‚Mi-am pus aceeasi dorinta la fiecare stea cazatoare’, mi-a zis unu’ care odata era singuru’. Vreau o seara de iarna, cum a fost cea din Londra; trebuie neaparat sa ninga. Vreau o noapte de mai ploioasa, sa stau pe geam, cu castile in urechi si ‚Bloodstream’ pe repeat. Vreau sa ma intorc in timp, in timpul pe care l-am pierdut sau in timpul altcuiva. Vreau vara, intuneric, malul marii si bratul tau. Si buzele tale. Si ochii tai. Vreau sa inotam in seara asta care-inca-nu–s-a-intamplat. Vreau sa ma saruti din nou pentru prima oara, iar muzica sa urle la fel in jurul nostru, sa simt ca sunt de neinvins, sa simt ca nu ma poti rani, sa stiu ca ma vrei mult si nu am sa iti dau nimic.
 Vreau acasa. O sa vin. Te rog sa fii acolo.

Un comentariu: